Facebook-opslag

Comments Box SVG iconsUsed for the like, share, comment, and reaction icons
15 hours ago

Vi tester lærken igen ... See MoreSee Less

1 week ago
Anette Steen Andersen

Stakkels mand - han kan ikke finde ud af sammenhængen mellem Facebook og klubbens hjemmeside. Jeg må nok hellere hjælpe ham. ... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Hvor er du bare sød ❤️

😂🤣😂🤣😂👌👍👏👏👏👏

Det er godt du træder til Anette Steen Andersen. Det er en kæmpe hjælp at have en ekspert lige ved hånden 👌👌👌

1 week ago
Jan Andersen

Learning by doing mistakes 😩
Ja, altså ikke mht ballonflyvning - men forsøg på at få Facebook-opslag på klubbens hjemmeside.
... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Klokker du ikke lidt i det webmaster?

Learning by fooling around 👌

1 week ago

Fantastisk vejr i går, og rigtig dejlig ballonflyvning fra Asnæs til øst for Jyderup. Med kortvarig udsigt fra 11.700 fod og med fornemt besøg af OY-LUN som lavede smukke krøller (loops) på himlen.
Pladsen vi startede fra en en gammel landingsbane på Asnæs, smukt beliggende lige ud til havet. I huset for enden bor nogle søde mennesker som har lovet at byde på kaffe og kage hvis vi kommer forbi og laver en fællesstart herfra. Det vil jeg forsøge at arrangere en dag vind og vejr er optimalt for dette.
... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Wow - men så er jeg definitivt i galt land!

1 week ago
Jan Andersen

Så må jeg flyve igen - altså som Pilot In Command. Lidt underligt at skulle til 'eksamen', når man har fløjet i mere end 30 år og mere end 500 timer, men når logbogen kun viser 5 timer som PIC inden for de seneste 12 måneder, og når man nu gerne vil have konverteret sit nationale balloncertifikat til et EASA BPL-certifikat, er det påkrævet "at demonstrere sin duelighed" over for en godkendt instruktør.
Tak til Christoffer Mundt for at du holder mig flyvende - og selvfølgelig tak til verdens bedste crew - Tina Krongaard, Kennet Bak Kjær og onkel Anders.
... See MoreSee Less

Så må jeg flyve igen - altså som Pilot In Command. Lidt underligt at skulle til eksamen, når man har fløjet i mere end 30 år og mere end 500 timer, men når logbogen kun viser 5 timer som PIC inden for de seneste 12 måneder, og når man nu gerne vil have konverteret sit nationale balloncertifikat til et EASA BPL-certifikat, er det påkrævet at demonstrere sin duelighed over for en godkendt instruktør.
Tak til Christoffer Mundt for at du holder mig flyvende - og selvfølgelig tak til verdens bedste crew - Tina Krongaard, Kennet Bak Kjær og onkel Anders.

Comment on Facebook

Sikke et smukt billede 🤩

Smukt billede 😁🎈🇩🇰

Super flot billede

2 weeks ago

Påtænker at flyve søndag, måske til FL125, vejret ser fantastisk ud. Nogen som er frisk på en fællesstart? ... See MoreSee Less

Påtænker at flyve søndag, måske til FL125, vejret ser fantastisk ud. Nogen som er frisk på en fællesstart?

Comment on Facebook

Det er ikke umuligt ☃️👏

Med på en morgenflyver

Ja, morgenflyv er fint

Vi på tænker en mulighed dobbelt hopper flyvning. Men den kræver noget mere planlægning ift start sted og landingsmuligheder. Så fælles start bliver det nok ikke

Jeg er med Thomas Jøhnk

Jeg påtænker at starte fra Tølløse ved 10 tiden. Ca. 5 til 8 knob jordvind fra nordvest.

Jeg flyver en tur i morgen tidligt, hvis noget er interesseret i lidt selskab 🙂 start ikke planlagt endnu, men det kunne være Tølløse.

Jeg bliver nok hjemme hele weekenden. Det er ikke rigtig hopper vejr

Hvis nogen har lyst, flyver jeg også lørdag/søndag i det Sønderjydske... I er mere end velkommen 😃

Står over, havde en fantastisk tur i dag. Håber i får lige så flot vejr 🌞🌞🌞

Vi starter nok 2 x hopper i Sorø eller omegn imorgen eftermiddag

Jeg regner med at starte fra Sorø ved ti-tiden i morgen, søndag.

Jeg foreslår vi starter fra skolen i Skibby, mødetid klokken ni og i luften klokken ti. Kan blive en utrolig smuk tur over isen i Roskilde fjord. Flyver man lavt kommer man over ved Eskilsø hvor der aldrig er langt til land. Og flyver man højere får man en lidt længere tur over isen. Vinden bliver svag så god tid til at nyde det smukke landskab. I 1500 fod er der 12 knob, så manken altid komme over.

Jeg flytter min start til Asnæs, der bliver for meget vind i selv lav højde til at starte fra Skibby. Det er en gammel landingsbane, der er god plads hvis flere vil starte samme sted.

View more comments

3 weeks ago
Tue Falkenstrøm

Rune Paamand har jo nærmest genopfundet ballonflyvningen her i disse Corona tider, tak for det 🙂 Så det forhindrer os jo ikke... men vejret er vist ikke helt med os denne weekend, der jo er den første søndag i måneden som giver mulighed for at flyve med dine kammerater.
Nedenstående er for Ringsted lørdag og søndag, det ser desværre lidt friskt ud til en fællesflyvning. Er i skrivende stund ikke super optimist, men hvis det ændrer sig skriver jeg herinde. Go' Weekend!
... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Super dejligt med noget initiativ...

3 weeks ago
Tue Falkenstrøm

Det er jo dejligt at der var så mange ude at flyve at vores N2, blev tømt. Jeg får den byttet inde weekenden og melder ud her på siden når den byttet. ... See MoreSee Less

Comment on Facebook

Så er der Nitrogen igen

4 weeks ago

Ikke mange task point, men smukt! ... See MoreSee Less

Ikke mange task point, men smukt!
Load more